Έκτακτη εμφάνιση του κουαρτέτου «Evenos» στο Ηράκλειο το Σάββατο 22 Απριλίου

Έκτακτη εμφάνιση του κουαρτέτου «Evenos» στο Ηράκλειο
το Σάββατο 22 Απριλίου
Το κουαρτέτο «Evenos» σε συνεργασία με το Σωματείο Φίλων της Πινακοθήκης Βιάννου «Σάββας Πετράκης» και με τη στήριξη της ΔΗΚΕΗ, μετά την επιτυχή του εμφάνιση στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου την Τετάρτη 19 Απριλίου και κατ’ απαίτηση πολλών φιλόμουσων, που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν την παράσταση, θα πραγματοποιήσει έκτακτη εμφάνιση το Σάββατο 22 Απριλίου στην αίθουσα της Πειραματικής Σκηνής, στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου, στις 9.00 μμ, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η περιοδεία του στην Κρήτη.


Το κουαρτέτο εμφανίζεται σήμερα στο Ρέθυμνο, στην αίθουσα Παντελής Πρεβελάκης και τη Δευτέρα στα Χανιά , στο ΚΑΜ.
Επιθυμία των μελών του κουαρτέτου είναι τα έσοδα της έκτακτης αυτής παράστασης του Σαββάτου να καλύψουν εικαστική εκπαιδευτική δραστηριότητα για νέους στην Πινακοθήκη Βιάννου «Σάββας Πετράκης» κατά την επόμενη χρονιά. Για το λόγο αυτό, το κουαρτέτο, ορίζει ως γενική είσοδο στη συναυλία αυτή το συμβολικό αντίτιμο των 5€.

ΜΟΥΣΙΚΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟΥ «ΕΒΕΝΟΣ»

Γράφει η Ζωή Παπαδάκη (φιλόλογος)

Στην κατάμεστη από το φιλόμουσο κοινό του Ηρακλείου αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου, πειραματική σκηνή, πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ η συναυλία του κουαρτέτου εγχόρδων «Έβενος». Ήταν η πρώτη από μια σειρά εμφανίσεων του κουαρτέτου στην Κρήτη, αλλά και η πρώτη φορά που το κουαρτέτο εμφανίστηκε στην πόλη μας, σε αίθουσα κλειστή και ειδικά διαμορφωμένη, κατάλληλη για μουσική δωματίου.(Στο παρελθόν είχαμε την ευκαιρία να τους ακούσουμε στην Πύλη Βηθλεέμ και στο κηποθέατρο «Μ. Χατζιδάκις»). Το γεγονός αυτό αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα ώστε αυτό το είδος μουσικής και η ποιότητά της, όπως αποδόθηκε από το συγκεκριμένο κουαρτέτο, να καταδειχθούν με εξαίσιο τρόπο και να γίνει αντιληπτό στους φιλόμουσους ότι είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να απολαύσουν μια συναυλία μουσικής δωματίου, ευρωπαϊκών μουσικών προδιαγραφών και αξιώσεων.
Το κουαρτέτο Evenos ιδρύθηκε το 2013 από τέσσερις νέους μουσικούς αποφοίτους ανώτατων μουσικών Ακαδημιών της Γερμανίας (Έσσεν και Κολωνίας) και έχει έδρα του την Γερμανία. Έχει διακριθεί σε αρκετούς σημαντικούς διεθνείς διαγωνισμούς, όπως αυτόν πρόσφατα της Βαρκελώνης «Paper de Musica» Έχει συμμετάσχει σε διεθνή μουσικά φεστιβάλ συμπράττοντας με διακεκριμένους μουσικούς, τα τελευταία δύο χρόνια είναι υπότροφο του ιδρύματος Villa Musica του κρατιδίου Rheinland Pfalz της Γερμανίας. Από το 2015 τα μέλη του κουαρτέτου συμμετέχουν μόνιμα στη Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα «KlangVerwaltung», περιοδεύοντας σε όλη την Ευρώπη, στη βόρεια και νότια Αμερική και στην Ασία. Επίσης αυτή την περίοδο τα μέλη του κουαρτέτου ολοκληρώνουν τις ανώτατες σπουδές «Konzertexamen» μουσικής δωματίου ως σταθερό κουαρτέτο, με επιβλέποντα καθηγητή τον διακεκριμένο βιολιστή Andreas Reiner (πρώτο βιολί του διάσημου κουαρτέτου εγχόρδων Rosamunde) στο Μουσικό Πανεπιστήμιο του Έσσεν.

Το πρόγραμμα που επέλεξε του κουαρτέτο να παρουσιάσει ήταν 

Στο Α’ μέρος το Κουαρτέτο εγχόρδων Αριθμός 3 σε Φα ματζόρε του Dimitri Schostakovich, το επονομαζόμενο Κουαρτέτο του πολέμου (σε 5 μέρη)
Το τρίτο κουαρτέτο του σπουδαίου Ρώσου συνθέτη Dimitri Shostakovich, στο ζοφερό περιβάλλον του Ψυχρού Πολέμου θεωρήθηκε αταίριαστο με τις επιταγές της Σοβιετικής εξουσίας, με αποτέλεσμα να σταματήσουν οι δημόσιες εκτελέσεις του λίγο μετά την πρεμιέρα του, στις 16 Δεκεμβρίου 1946 . Αν και παρουσιάστηκε αρχικά ως «πολεμικό» έργο, οι υπότιτλοι των μερών που παρέπεμπαν στη μάταιη αναζήτηση νοήματος στην εμπειρία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, αφαιρέθηκαν από τον
συνθέτη πολύ σύντομα. Ωστόσο, το έργο παρουσιάζει μια εξέλιξη, από το κάπως ανέμελο θέμα του πρώτου μέρους μέχρι το πολύ πιο σκοτεινό τέλος του πέμπτου που θα μπορούσε να παραπέμπει στην τραγική σύρραξη, από την οποία μόλις είχε βγει νικήτρια η Σοβιετική Ένωση.
Τα έργα του Ντιμίτρι Σοστακόβιτς είναι κυρίως τονικά και ακολουθούν το ρομαντικό ιδίωμα. Έπειτα από μια αρχική περίοδο στο πνεύμα της «πρωτοπορίας» έγραψε σε ένα προσωπικό ιδίωμα, στο οποίο φαίνεται μεταξύ άλλων και η έντονη επιρροή του Μάλερ. Συνδυάζει στοιχεία ρομαντισμού (δηλαδή στοιχεία πάθους και τραγικότητας), με ατονική γραφή και με περιστασιακή χρήση στοιχείων της σειραϊκής μουσικής. Συχνά, η μουσική του περιέχει οξείες αντιθέσεις και έντονο το στοιχείο του γκροτέσκου, της ειρωνείας και του σαρκασμού.
Με εκπληκτική δεξιότητα και εσωτερική δύναμη, το Κουαρτέτο «Έβενος» ανέδειξε το μουσικό αυτό αριστούργημα του 20ού αιώνα, που υπεραμύνεται της ειρήνης και καυτηριάζει τα δεινά του πολέμου με δραματικότητα και ποιητικό λυρισμό.

Στο Β’ μέρος το κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 15 ,“Ο Θάνατος και η κόρη”, σε Ρε μινόρε του Franz Schubert (σε 4 μέρη).
Στο δεύτερο μέρος οι τέσσερις δεξιοτέχνες μάς καθήλωσαν με την ερμηνεία τους στο εμβληματικό έργο, κουαρτέτο αρ. 14 σε ρε ελάσσονα γνωστό με την επωνυμία « Ο θάνατος κι η κόρη», που αποτελεί έναν απ’ τους πυλώνες των έργων της μουσικής δωματίου. Γράφτηκε το 1824, εποχή κατά την οποία ο συνθέτης ήταν σοβαρά άρρωστος και άρχισε να καταλαβαίνει ότι επέρχεται το τέλος του. Είναι σαν η δήλωση του θανάτου του. Το κουαρτέτο πήρε το όνομα αυτό απ’ το θέμα του δεύτερου μέρους που είναι ο τίτλος ενός τραγουδιού ( Lied) του που έγραψε το 1817. Όμως το θέμα του θανάτου είναι εμφανές σε όλα τα μέρη του κουαρτέτου. Γενικά το κουαρτέτο χαρακτηρίζεται από απότομες και δραματικές αντιθέσεις fortissimo μέχρι pianissimo, απ’ το λυρισμό μέχρι την τραγικότητα.

Η ερμηνεία στα απαιτητικά αυτά έργα από τους τέσσερις βιρτουόζους ήταν εντυπωσιακή. Ξεχώρισε στα σολιστικά του μέρη ο Ivan Knezevic (Σερβία) και στο ίδιο υψηλό επίπεδο στάθηκε και η ερμηνεία του βιολοντσελίστα Mathieu Jocque (Βέλγιο), ενώ σε τίποτε, βεβαίως, δεν υστέρησαν οι δύο εξαίρετοι συνοδοιπόροι, Γιάννης Πετράκης, βιολί και Οδυσσέας Λάβαρης, βιόλα, οι οποίοι προσέδωσαν βάθος και εκφραστικότητα με τη δεξιοτεχνία τους στην παρουσίαση των έργων. Με άκρα πνευματικότητα, βαθιά εσωτερική συγκίνηση και λυρισμό, ανέδειξαν τις ιδέες των
δημιουργών τους και την ουσία των έργων. Οι εκφράσεις στα πρόσωπά τους και η πλήρης συνέργεια των σωμάτων με τις δυναμικές της παρτιτούρας έδιναν την εντύπωση μιας πλήρως άρτιας εκτέλεσης των μουσικών κειμένων. Ξεχώρισαν για την ισορροπία ανάμεσά τους, αλλά και για τον καλό συντονισμό τους. Οι τέσσερις μουσικοί διαθέτουν μεστό και δεμένο ήχο επικοινωνώντας βαθιά με τον ήχο των οργάνων τους και κατόρθωσαν να δείξουν τη μουσική τόσο ζωντανή, σαν να είχε γραφτεί σήμερα. Φανέρωσαν ακόμα την εντυπωσιακή εξοικείωσή τους με το ύφος του ρομαντισμού, τη λεπτότητα, τη χάρη, αλλά και τη στυλιζαρισμένη έκφραση πάθους μέσα από συγκεκριμένους κανόνες, όπως επίσης φάνηκαν άριστα εξοικειωμένοι με τα έργα, τα οποία έμοιαζαν να έχουν αφομοιώσει στις λεπτομέρειές τους. Το γεγονός ότι οι ίδιοι έχουν εγκύψει με επιστημοσύνη πάνω στη Μουσική Τέχνη, αυτό τους καθιστά επάξια ένα δυναμικά εξελισσόμενο κουαρτέτο και τους κατατάσσει στη χορεία των σπουδαίων εκπροσώπων του είδους αυτού.

Μετά το τέλος της παρουσίασης των σπουδαίων αυτών έργων κλασικού ρεπερτορίου, μια σύμπραξη – έκπληξη περίμενε τους ακροατές. Το κουαρτέτο Έβενος συνέπραξε επί σκηνής με τον Γιάννη Χαρούλη, τον αγαπημένο λαϊκό τραγουδιστή της Κρήτης, με την ανεπιτήδευτη φωνή και την ευαίσθητη προσέγγιση στην παραδοσιακή μουσική, σε τρία τραγούδια («παντέρμη», «απάνω στην τριανταφυλλιά» και «μεσοπέλαγα αρμενίζω»).Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στο Βερολίνο, όπου στην ευρωπαϊκή περιοδεία του Γιάννη Χαρούλη το κουαρτέτο κλήθηκε να τον συνοδεύσει στη συναυλία του, στο Konzerthaus, με μεγάλη επιτυχία. Σίγουρα αυτό το συνταίριασμα διαφορετικών μουσικών ειδών που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ αποτελεί μια νέα πρόταση αισθητικής προσέγγισης στη δημοτική μουσική παράδοσή μας και όχι μόνο. Η ερμηνεία του τραγουδιού «Παντέρμη» από τη φωνή του Γιάννη Χαρούλη με το χαρακτηριστικό κρητικό ηχόχρωμά της, σε ποίηση Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, μετάφραση Οδυσσέα Ελύτη, μουσική Μίκη Θεοδωράκη, ενορχήστρωση για κουαρτέτο και λαούτο του Ivan Knezevic ήταν μια πραγματική αποκάλυψη για το ακροατήριο.

Ο κρητικής καταγωγής Γιάννης Πετράκης, ιδρυτής του κουαρτέτου, δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζει μουσικά θέματα της κρητικής μουσικής εναρμονισμένα απόλυτα με τη βιρτουόζικη δεξιοτεχνία του και με απόλυτο σεβασμό στην αυθεντικότητα της μουσικής αυτής. Δεν θα ξεχάσουμε τον «Κρητικό χορό» του Σκαλκώτα, ερμηνευμένο από την εργαστηριακή ορχήστρα του προηγούμενου σεμιναρίου του και τις «Κοντυλιές» Καλογερίδη, που ερμήνευσε με την ισπανική συμφωνική ορχήστρα Ocas, στην πρώτη του εμφάνιση στο Ηράκλειο. Οι βιαννίτικες καταβολές του και η αγάπη που του καλλιεργήθηκε από πολύ νωρίς από τον πατέρα του Σάββα Πετράκη, του ανθρώπου που ερεύνησε, κατέγραψε και εν μέρει διέσωσε τις ιδιαιτερότητες της βιαννίτικης καντάδας, είναι
βασικοί λόγοι που τον οδηγούν στο να συμβάλλει μέσα και από την εκπαιδευτική του δράση στη διατήρηση και διάσωση της μουσικής αυτής.

Η παρουσία του κουαρτέτου στην πόλη μας αποτελεί μια πολύ σημαντική κατάθεση στη μουσική της ιστορία και για άλλο ένα λόγο επίσης. Για τρίτη φορά το κουαρτέτο ΄Εβενος αναπτύσσει και εκπαιδευτική δραστηριότητα, αφού προσφέρει τριήμερο σεμινάριο σε νέους σπουδαστές εγχόρδων οργάνων από όλη την Κρήτη, που θα διδαχτούν σε σύνολα μουσικής δωματίου, τρίο και κουαρτέτο εγχόρδων, από την μπαρόκ έως και τη σύγχρονη εποχή, και θα δημιουργηθεί ορχήστρα εγχόρδων υπό την καθοδήγηση των τεσσάρων μουσικών, που θα συμπράξει μαζί τους σε μια καταληκτήρια εμφάνιση την Κυριακή στις 23 Απριλίου.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στο Δήμο Ηρακλείου και στη Δη.Κ.Ε.Η, που διοργανώνουν τόσο σπουδαία καλλιτεχνικά δρώμενα αντάξια του μουσικού πολιτισμού της πόλης μας. Το φιλόμουσο κοινό θα περιμένει να απολαύσει το αγαπημένο του κουαρτέτο και σε ένα από τα μνημεία, που ο Δήμος δίνει στην πόλη για τέτοιου είδους υψηλού επιπέδου εκδηλώσεις, όπως είναι ο Άγιος Πέτρος των Δομινικανών ή ο Κούλες. Όταν μέσα σε τέτοια μνημεία, αδιάψευστους μάρτυρες της ιστορικής συνέχειας του Ηρακλείου, φιλοξενούνται τόσο σπουδαία μουσικά σύνολα ευρωπαϊκού διαμετρήματος, μέσα απ’ αυτό το αγαστό συνταίριασμα τεχνών και τη βιωματική εμπειρία των ακροατών, προκύπτει ένας ηχηρός συμβολισμός που εγγράφεται ανεξίτηλα στη συλλογική συνείδηση των πολιτών, ότι δηλ. η Αληθινή Τέχνη υπηρετεί τις Αξίες του Ανθρώπου και του Πολιτισμού.

Έκτακτη εμφάνιση του κουαρτέτου «Evenos» στο Ηράκλειο
το Σάββατο 22 Απριλίου

Κατηγορίες: 

Άφησε το σχόλιο σου:

Τελευταία νέα Κρήτης

Πώς & πώς περιμένει η Κρήτη να βρέξει - Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ
Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Σητείας στην Α΄ Περιφερειακή Μαθητιάδα Αθλητισμού και Πολιτισμού Κρήτης
Το βαρομετρικό χαμηλό φέρνει επιτέλους βροχές στην Κρήτη
Στον Μαλέα "σκοντάφτει" η διασύνδεση της Κρήτης με το ηπειρωτικό σύστημα
ΒΟΑΚ: "Το λάθος του Σπίρτζη για τα... διόδια της Κρήτης"
Παράξενος βυθός στα νότια της Κρήτης
Ανάδειξη σημαντικών τοποσήμων της Κρήτης όπως η Σητεία
Η διατροφή των Αρχαίων Μινωιτών
Καθαρή ενέργεια και κοινωνικό μέρισμα
Κρήτη: Η άφιξη του Αμπράμοβιτς και η θαλαμηγός με τους υψηλούς καλεσμένους… (Εικόνες)
Πρόσληψη προσωπικού στη Σητεία για το πρόγραμμα Στέγασης Αιτούντων Άσυλο στην Κρήτη
Εκδρομή Συλλόγου Τριτέκνων Νομού Λασιθίου
Πάτησε... Κρήτη ο Ρώσος μεγιστάνας Αμπράμοβιτς
Κρουαζιέρα στην Κρήτη για τον Ρομάν Αμπράμοβιτς
Έρχεται "ζεστό" χρήμα με επιδοτήσεις,πότε το τελευταίο τσεκ
Τι είναι η νιτρορύπανση που απειλεί Μεσσαρά & Ιεράπετρα
Ο ΔΙΣΚΟΣ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ & Η ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ (EKΠΟΜΠΗ ΤΟΥ "ΝΑΥΣΙΝΟΟΥ")
Το καλύτερο λάδι του κόσμου είναι τση Κρήτης (VIDEO)
Σεισμική δόνηση νότια της Κρήτης
Στη Σητεία «χτύπησαν» ξένα funds για πλειστηριασμούς δύο ακινήτων
Σας τηλεφωνούν από ... Μαλδίβες; Κάντε ότι δεν το είδατε!
Καταπληκτικό βίντεο δείχνει πως ζούσαν στην μινωική Κρήτη
Aναζήτηση κατοικιών στην πόλη της Σητείας, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Στέγασης Αιτούντων Άσυλο στην Κρήτη
Επίσκεψη της Φώφης Γεννηματά σε Ιεράπετρα, Άγιο Νικόλαο και Σητεία
Η “Ιερή” Ιστορία του Ψηλορείτη που μαγευεί!
Οι προοπτικές για το ενεργειακό μέλλον της Κρήτης-ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΜΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Τεράστια η οικολογική και η οικονομική καταστροφή από τους λαγοκέφαλους
Νεκρός από πυροβολισμό γνωστός καρδιολόγος, γάζωσαν το ΙΧ του
Αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης από αμιαντοσωλήνες στη μεσαία και πάνω ζώνη υδροδότησης της πόλης της Σητείας
Απαγωγή Λεμπιδάκη : Αν "στράβωνε" κάτι θα τον σκότωναν
Γιατροσόφια χωρίς βότανα τον παλιό καιρό στην Κρήτη
Εκδρομή Πολιτιστικού Συλλόγου Ζήρου
Σοκ στην Κρήτη: Ξεψύχησε στο δρόμο και τον βρήκαν περαστικοί
Τιμές "χρυσάφι" για τη σταφίδα
Τραγικός θάνατος οδηγού νταλίκας στην Ιεράπετρα (Photos)
Νεκρός 40χρονος μετά από τρελή πορεία φορτηγού στην Κρήτη
Κρήτη: Το φαινόμενο που δεν μπορούν να εξηγήσουν ούτε οι επιστήμονες (Εικόνες & Βίντεο)
Επιτυχής η παρουσία των αθλητών του ΓΣ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ στον Ημιμαραθώνιο Κρήτης
Σοκ στην Κρήτη: Νεκρή ηλικιωμένη μέσα στο σπίτι της
Νικητές μαζί Γκελαούζος- Ζερβάκης στον Ημιμαραθώνιο (Photos)
«Σταματήστε να κόβετε και να καίτε υπεραιωνόβιες ελιές» -vid
Από Δευτέρα το νέο "καθεστώς” επισκέψεων στους ιδιώτες γιατρούς
Βραβεύτηκε η έρευνα για τα κρητικά φυτά που καταπολεμούν τις ιώσεις
Ένα γεωλογικό φαινόμενο παραμένει μυστήριο στην Κρήτη
Δώρο για αγρότες - αυξημένη η πρώτη δόση της επιδότησης
Τι να μας πούν τα ευρω ... γατάκια. Ποια καλοριφέρ; Οι Έλληνες είχαν ενδοδαπέδια θέρμανση και βιοκλιματικά παλάτια το 7.000 πχ όταν οι «Ευρωπαίοι» δεν είχαν ούτε καλύβια. 2 ΒΙΝΤΕΟ
«Χαμός» στο Twitter με τις πινακίδες του ΒΟΑΚ στη Γραμμική Β
" Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ" Η βραβευμένη παράσταση από την UNESCO στην ΣΗΤΕΙΑ
Ο Συλλόγου Φίλων Αστρονομίας Κρήτης στειρίζει την προσπάθεια δημιουργείας Αστεροσκοπείου - Αστροσχολείου στην Σητεία
Ι. Πλακιωτάκης προς Υπουργό Υποδομών για «Κάτω Ραχούλα»: «εκτός από αμαθής είστε και εμπαθής»
Η προέλευση των τοπωνυμίων στην Κρήτη και τα λάθη στη μετονομασία χωριών, όπως καταγράφηκαν το 1957
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ, (Κρήτη, 1941)
Τροχαίο σοκ στην Κρήτη: Σύγκρουση μοτοσικλετιστών
Κρήτη: Σύλληψη ανήλικου με κλεμμένο αυτοκίνητο
Θ. Πατεράκης: Το αεροδρόμιο της Σητείας δεν πρόκειται να κλείσει (Ηχητικό)
Ο Σπίρτζης είπε ούτε λίγο-ούτε πολύ πως δεν έπρεπε να γίνει το έργο του αεροδρομίου στη Σητεία!
Κρήτη: Βρήκε χρήματα πάνω στο ΑΤΜ και τα παρέδωσε στην αστυνομία
Η Κρήτη τουριστικός προορισμός 365 ημέρες το χρόνο
Ο ΒΟΑΚ δεν θα φθάσει στην… Κάτω Ραχούλα!
Συνελήφθησαν διακινητές μεταναστών στην Κρήτη
Κρήτη: Αλλοδαπός μπήκε σε παιδικό σταθμό και έδειχνε πονηρά βίντεο στα παιδιά
Ο Δήμαρχος και το...αυτοκόλλητό του
Οι εργασίες για την κατασκευή του ΒΟΑΚ θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019
Ποιον εξυπηρετεί το αεροδρόμιο της Σητείας; Ο Υπουργός προβληματίστηκε…
Κρήτη: Βρέθηκε νεκρός άνδρας στην άκρη της Εθνικής Οδού
Θ.Πατεράκης: Δε θα αρκεστούμε σε γενικόλογες υποσχέσεις
58 Επαγγελματικοί Φορείς της Κρήτης Απαιτούν απο τον Πρωθυπουργό Ενιαίο ΒΟΑΚ
Ιδρύεται Ένωση Δημάρχων Κρήτης
Ανακοίνωση-Κάλεσμα για την αναγκαιότητα υλοποίησης του Β.Ο.Α.Κ. από Καστέλι έως Σητεία
Νέες εκδόσεις από τον Ταξιδευτή
Συνταγματική η επιβολή των υψηλών πριστίμων στους εργοδότες για κάθε αδήλωτο εργαζόμενο
Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Πρωθυπουργό από την Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών για τον ΒΟΑΚ
Δεν θα συμμετέχουμε στην κυβερνητική φιέστα, λέει ο Ενιαίος Αγροτικός Σύλλογος Σητείας.
Εκπτώσεις στους εκπαιδευτικούς από το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου
Ζητούν την επαναλειτουργία σχολών δίωξης ναρκωτικών
Η "ξεχασμένη" ασθένεια έγινε επιδημία και ... "χτύπησε" και στην Κρήτη
Ένας Κρητικός που δεν ξεχνά τον τόπο του (Photos)
"Κληρώνει" για την επιδότηση - Πόσα θα πάρουν οι δικαιούχοι
Στα αρχαία λατομεία του Πανασού...εκεί όπου οι βράχοι έχουν ιστορία τουλάχιστον από τη Μινωική Περίοδο
Το οδικό έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί αλλά θέλει 4 εκατ. € επισκευές
Στην Κρήτη για την 74η επέτειο του Ολοκαυτώματος της Βιάννου ο Παυλόπουλος
Μέχρι την Αμερική η αγανάκτηση για το φονικό ΒΟΑΚ
Κρήτη: Δίνουν μάχη για να κρατήσουν στη ζωή τη φάλαινα (Εικόνες)
Φθινοπωρινός καύσωνας θα «χτυπήσει» την Κρήτη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ-ΤΕΝΙΣ
Συντονίζονται οι αγρότες της Κρήτης, ψάχνονται οι Δήμαρχοι Λασιθίου για κινητοποιήσεις απέναντι στον Τσίπρα
Ο πρωθυπουργός θα μιλήσει για ΒΟΑΚ και στους τέσσερις νομούς της Κρήτης