Η εν μέρει χρηματοδότηση του ΒΟΑΚ από το Ταμείο Ανάκαμψης πρακτικά σημαίνει ότι καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της δημόσιας δαπάνης, επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Περιφερειακός Σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης ”Η Κρήτη μπροστά”, Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Η σημερινή παρουσίαση του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0 του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη, επεφύλασσε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση για την υλοποίηση του Β.Ο.Α.Κ.
Ανάμεσα στα έργα που εντάσσονται στο Ταμείο Ανάκαμψης βρίσκεται κι η επένδυση κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, ενός σύγχρονου οδικού δικτύου που θα συνδέει τις 2 άκρες της Κρήτης, αναβαθμίζοντας τον μεγαλύτερο τουριστικό προορισμό της χώρας και εκσυγχρονίζοντας το νησί μας.
Κι αν η είδηση αυτή είχε λίγο-πολύ προηγηθεί της ανακοίνωσης, αυτό που έχει ιδιαίτερη αξία να συγκρατήσουμε απ’ την σημερινή ομιλία του Πρωθυπουργού είναι ότι απ’ το Ταμείο Ανάπτυξης θα χρηματοδοτηθεί ένα μέρος του έργου άρα πρακτικά σημαίνει ότι θα χρηματοδοτηθεί το μεγαλύτερο – αν όχι το σύνολο- της δημόσιας δαπάνης. Αυτό συμβαίνει καθώς έχει ήδη προκριθεί το σενάριο το έργο να ολοκληρωθεί σε επιμέρους κομμάτια. Το τμήμα Κίσσαμος μέχρι Χερσόνησο θα δημοπρατηθεί ως σύμβαση παραχώρησης. Το τμήμα Χερσόνησος- Νεάπολη θα δημοπρατηθεί ως ΣΔΙΤ και το τμήμα Νεάπολη –Σητεία θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο.
Είναι, λοιπόν, ξεκάθαρο ότι η προσωπική προεκλογική δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη για’ αυτό το σπουδαίο αναπτυξιακό έργο για την Κρήτη, μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης
.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

- Καραμανλής: “Ξεμπλοκάρουμε τα μεγάλα έργα” - Τί είπε για τον ΒΟΑΚ

- Υπουργείο Υποδομών - Κρήτη: Προτεραιότητα ο ΒΟΑΚ και τα Δικαστικά Μέγαρα

- ΤΕΕ/ΤΑΚ: Παρατηρήσεις για το τμήμα «Χερσόνησος - Νεάπολη» του ΒΟΑΚ