Απεργία ταξί: Χειρόφρενο τραβούν οι οδηγοί - Τα αιτήματα
Χωρίς ταξί θα είναι σήμερα η Αθήνα λόγω της 48ωρης απεργίας που αποφάσισε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) σε έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου.
Συγκεκριμένα, δεν θα κυκλοφορήσαν στην Αθήνα από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης 28 Μαΐου έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 30 Μαΐου στις 27 και τις 28 Μαΐου 2025.
Έκτακτα δρομολόγια σε λεωφορεία και μετρό για αεροδρόμιο
ΣήμεραΤετάρτη και μεθαύριο Πέμπτη ενισχύονται από τις 9.30 το πρωί ως τις 16.00 το απόγευμα τα δρομολόγια του μετρό προς και από το αεροδρόμιο.
Οι λεωφορειακές γραμμές που ενισχύονται στις 28 και 29 Μαΐου είναι οι ακόλουθες:
- Χ95 Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών (Express): κάθε 15 λεπτά,
- Χ96 Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών (Express): κάθε 12 λεπτά,
- Χ93 Στ. Υπεραστικών Λεωφ. Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών (Express): κάθε 15 λεπτά,
- Χ97 Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό (Express, κυκλική): κάθε 30 λεπτά.
Για την κάλυψη των διευρυμένων αναγκών δρομολογείται επιπλέον ενισχυτικός συρμός, που θα εκτελεί το δρομολόγιο Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο – Δουκίσσης Πλακεντίας.
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
- Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών κ. Κώστας Κυρανάκης επιμένει να αρνείται να κάνει διάλογο με το προεδρείο του ΣΑΤΑ παρότι αποστέλλουμε καθημερινά αιτήματα για συνάντηση μαζί του, αντιθέτως έχει επιλέξει να συνομιλεί μόνο με τους “ήπιους” συνδικαλιστές της ΠΟΕΙΑΤΑ.
- Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να δηλώσει ότι ακυρώνει την απόφαση για διέλευση των έμφορτων ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας.
- Το δεύτερο ήταν να πει ότι σκέφτεται να εφαρμόσει το καταστροφικό για το Ταξί “Σουηδικό μοντέλο”.
- Το τρίτο ήταν να χρησιμοποιήσει το Ταξί για την επιδότηση χρήσης αλκοόλ θέλοντας να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα του κλάδου δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού.
- Το πολυαναμενόμενο “ερανιστικό νομοσχέδιο” που διευθετεί κάποιες ανορθογραφίες του παρελθόντος ο κ. Κυρανάκης το έχει βάλει στο συρτάρι.
- Η Ομοσπονδία αρνείται να συνεργαστεί με το ΣΑΤΑ για την λύση των προβλημάτων των Ταξί της Αθήνας.
- Υπουργείο και Ομοσπονδία θέλουν να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς. Τι άλλο περιέχει η κρυφή ατζέντα Κυρανάκη;
- Οι θέσεις μας είναι ξεκάθαρες και αδιαπραγμάτευτες. Δεν χαρίζουμε μεταφορικό έργο που ανήκει στο ταξί, δεν διαπραγματευόμαστε την επαγγελματική μας υπόσταση.
- Δεν είναι τυχαία η εγκατάσταση παράνομης πιάτσας της Uber δίπλα στη νόμιμη πιάτσα των Ταξί στο Δ.Α.Α. “ Ελ. Βενιζέλος” ένα μήνα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του κ. Κυρανάκη.
- Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΧΑΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ
Συνάδελφε
- Ζητάμε άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από την 1/1/2026.
- Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές (application) που χρησιμοποιούν είτε E.Δ.Χ. Ταξί, είτε Ε.Ι.Χ. να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές Ταξί μόνο φορολογικά βάρη.
- Ζητάμε ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ. αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
- Αυστηρότερες ποινές και ελέγχους για την πειρατεία.
- Θέλουμε σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
- Νομοθετική ρύθμιση για το πιστοποιητικό του ποινικού μητρώου (Γενικής Χρήσης) για την ανανέωση της ειδικής άδειας.
- Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών και εισαγωγή τους στο GOV.GR WALLET.
- Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
- Αύξηση κομίστρου αντίστοιχη της ποσοστιαίας αύξησης του κατώτατου μισθού, ο οποίος είναι η βάση του νέου φορολογικού συστήματος για τους ιδιοκτήτες ταξί.
- Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ.
- Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
- Μείωση ΕΦΚ ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση.
- Μείωση του ΦΠΑ στο κόμιστρο των Ταξί.
- Ο αγώνας μας είναι και ενάντια στην ακρίβεια και του κόστους ζωής που καταπνίγει το εισόδημα μας.
Η αθώωση του Κώστα Αχ. Καραμανλή για τα Τέμπη, οι τέσσερις υπουργοί του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ και «παλιός γνώριμος» Νίκος Σαλάτας

Συνήγορος του Πολίτη: Οδηγός πέρασε με ψηφιακό δίπλωμα ενώ του είχαν αφαιρέσει το φυσικό - Νέες οδηγίες

Μεγαλώνει το κύμα οργής για τις φρικαλεότητες του Ισραήλ στη Γάζα - 180.000 άνθρωποι έχουν εκτοπιστεί μέσα σε 10 μέρες

Προανακριτική για Τέμπη : Τι προβλέπει η πρόταση της Ν.Δ. για Καραμανλή - Το χρονοδιάγραμμα και οι επόμενες κινήσεις
