Αγωγή η οποία θα εκδικαστεί σήμερα λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας κατά των Διδασκαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν ταχθεί κατά της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και πάρα πολλά τοπικά σωματεία δασκάλων και καθηγητών σε ολόκληρη τη χώρα έχουν αποφασίσει να μη λάβουν μέρος στις σχετικές διαδικασίες οι οποίες ξεκινούν από σήμερα.

Η θέση του υπουργείου Παιδείας

ΕΛΛΑΔΑ 17.09.2021 07:12Αξιολόγηση: Θέση «μάχης» απέναντι στο υπουργείο Παιδείας παίρνουν δάσκαλοι και καθηγητές Αξιολόγηση: Θέση «μάχης» απέναντι στο υπουργείο Παιδείας παίρνουν δάσκαλοι και καθηγητές

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο «οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν έναντι κάθε έννοιας αξιολόγησης εξ αρχής, πριν ακόμη την ψήφιση του νόμου 4692/2020 για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και του νόμου 4823/2021 για αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Και μετά την ψήφιση των σχετικών νόμων, η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους τους να τους παραβούν και μάλιστα σε απεργία-αποχή αόριστης διάρκειας, από κάθε ενέργεια που σχετίζεται με μία βελτιωτική διαδικασία αξιολόγησης, που στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης». Μάλιστα η υπουργός αιτιολογώντας την απόφασή της να προσφύγει στη Δικαιοσύνη τονίζει ότι: Συνιστά δε πλέον πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου).

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ζητά να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» διαρκείας (η οποία εξαγγέλθηκε χωρίς καν την πλήρωση των απαραίτητων προϋποθέσεων προηγούμενου δημόσιου διαλόγου και ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας) και να εφαρμοστεί ο νόμος του Κράτους. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αποφάσεις αυτές της συνδικαλιστικής ηγεσίας των εκπαιδευτικών δεν εκπροσωπούν το σώμα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειονότητα επιτελούν το λειτούργημά τους με συνέπεια και ειλικρινή επιθυμία διαρκούς βελτίωσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Όλες οι ειδήσεις

Κορονοϊός: Φουντώνει στη Βόρεια Ελλάδα η πανδημία - Ώρα αποφάσεων για την κυβέρνηση

Επίθεση με βιτριόλι: Στο βήμα του μάρτυρα η Ιωάννα Παλιοσπύρου

Κορονοϊός – Βόρεια Ελλάδα: Νέο επιχειρησιακό σχέδιο για συνεργασία «εξπρές» με ιδιωτικές κλινικές

Επεισόδια στη Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός κλοιός γύρω από το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης – Στόχος να αποφευχθούν νέα έκτροπα