“Βαλίτσες” για έξι σημεία στην Κρήτη ετοιμάζει ο όμιλος Spar

“Βαλίτσες” για έξι σημεία στην Κρήτη ετοιμάζει ο όμιλος Spar

Το σήμα της διεθνούς αλυσίδας σούπερ μάρκετSPAR Internationalεπανήλθε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στην ελληνική αγορά με νέα στρατηγική, νέο συνεργάτη και πιο ρεαλιστικές προσδοκίες.

Έχοντας αποτύχει στις προηγούμενες προσπάθειες ανασυγκρότησης του brand στη χώρα, οι Ολλανδοί δείχνουν αυτή τη φορά να μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος. Κλειδί για το comeback της SPAR αποτελεί η στρατηγική συμφωνία με τον όμιλο Βερούκα, ιδιοκτήτη της αλυσίδαςBazaar.

Η νέα φάση ανάπτυξης του σήματος SPAR στην Ελληνική αγορά ξεκίνησε επίσημα τη Μεγάλη Εβδομάδα, με τη λειτουργία τουπρώτου εταιρικού καταστήματος στην Αθήνα, σε κεντρικό σημείο, κοντά στις Στήλες του Ολυμπίου Διός. Παράλληλα, στα σκαριά είναι η υλοποίησηέξι συνεργασιών στην Κρήτη και τριών στην Κω μέσω franchising.

Η ομάδα ανάπτυξης εξετάζει ήδη νέα αιτήματα συνεργασίας, με στρατηγικό στόχο, ρεαλιστικά, όπως λένε, την παρουσία της Spar στη νησιωτική χώραμε έμφαση στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάμηνα, προκειμένου έως το τέλος του έτους το δίκτυο να αριθμεί 15-20 σημεία.

«Δεν μας απασχολεί ο αριθμός των καταστημάτων, αλλά η γεωγραφική στόχευση και η επιχειρησιακή βιωσιμότητα κάθε σημείου», δηλώνει στο Euro2day.gr oΠαναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής του ομίλου Βερούκα.

Η εστίαση στη νησιωτική Ελλάδα, όπως εξηγεί ο ίδιος, είναι στρατηγική. «Πρόκειται για περιοχές που καταγράφουνυψηλότερη κατανάλωση, ιδιαίτερα κατά την τουριστική περίοδο, και παρουσιάζουν μεγαλύτερη ζήτηση για διεθνή brands».

Πηγή: euro2day.gr