Εμπαίζοντας την Ελλάδα...

sdfsfsdf.png
Σε ένα ακόμη δείγμα εμπαιγμού της Ελλάδας και της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής ή βορειομακεδονική κυβέρνηση, μετά από τον σάλο που προκάλεσε το γεγονός ότι η τουριστική καμπάνια και ο τουριστικός φορέας της χώρας διατηρούσαν την ονομασία «Μακεδονικός Οργανισμός Τουρισμού» και το λογότυπο που χρησιμοποιούσαν ήταν το «Αιώνια Μακεδονία», έσπευσαν να αλλάξουν την ονομασία αντικαθιστώντας το με το «Βόρεια Μακεδονία».

Όμως όπως αποδείχθηκε η αλλαγή ονομασίας αφορούσε μόνο το «εξώφυλλο» της τουριστικής ιστοσελίδας της Βόρειας Μακεδονίας, καθώς όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας(και η ίδια η διεύθυνση της στο διαδίκτυο) στο οποίο ανατρέχουν χιλιάδες επισκέπτες είτε για ενημέρωση, είτε για πληροφορίες πριν από την επίσκεψη τους στην χώρα ,αναφέρεται σε «Μακεδονία» και οι επισκέπτες διαβάζουν παντού με κάθε λεπτομέρεια για τα τουριστικά αξιοθέατα της «Μακεδονίας» για τα οθωμανικά μνημεία της «Μακεδονίας», για την ιστορία της «Μακεδονίας» και φυσικά για τις 
«Γεύσεις της Μακεδονίας».TIMELESS4.jpg

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Κατρούγκαλος όταν η ΝΔ είχε καταγγείλει την χρήση του «Timeless Macedonia» είχε εξαπολύσει επίθεση ότι ασπάζεται τους ισχυρισμούς «κίτρινων ΜΜΕ» αν και ο ίδιος παραδέχθηκε ότι του είχαν υποσχεθεί οι Βορειομακεδόνες ότι θα γίνει αλλαγή της ονομασίας στην καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού.

Προφανώς ήταν θέμα το οποίο τέθηκε από ελληνικής πλευράς.. Όμως τα Σκόπια, επέμειναν στην «κοροϊδία» αλλάζοντας μόνο την πρώτη εικόνα στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Τουρισμού, ώστε να υπάρχει πλέον το «North Macedonia Timeless» και σε όλη την υπόλοιπη ιστοσελίδα όλες οι πληροφορίες και το ενημερωτικό υλικό αναφέρονται σε «Μακεδονία»…
TIMELESS2.jpg

Όσο για το επίσημο portal του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού που συνεχίζει να ονομάζεται «Macedonian National Tourism Portal» προβάλει τα ομορφιές της «Μακεδονίας» στην επίσημη ιστοσελίδα του.


Ν.Μ.
ΠΗΓΗ