ΦΩΤΟ | Ο “Διανομέας” και τα κακώς κείμενα της πόλης (επ. 27)

ΦΩΤΟ | Ο “Διανομέας” και τα κακώς κείμενα της πόλης (επ. 27)

Λεωφόρος Μουρνιων… Μετά από αρκετά χρόνια μελετών και ανακατασκευής τι παραδώσαμε τελικά σε κυκλοφορία την Τετάρτη; Παραλείψεις στην πιο βασική αρτηρία εισόδου της πόλης μας ! Και θέλουν να δώσουμε συγχαρητήρια και κοπή κορδέλας; Ας παραθέσω κάποια ερωτήματα και συγνώμη για το μακροσκελές άρθρο!

1. Ενώ προβλεπόταν (αν θυμάμαι καλά) κυκλικός κόμβος , ξαφνικά βλέπουμε φανάρια περισσότερα από πριν ! Ένας κόμβος χταπόδι στην κυριολεξία !

2. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι σε δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας η ασφαλέστερη οδήγηση είναι με κυκλικούς κόμβους, και στην πραγματικότητα τα φανάρια αυξάνουν την ταλαιπωρία των οδηγών άρα και των παραβιάσεων.

3. Οι πάροδοι της Λ. Μουρνιών γιατί δεν έχουν αλλάξει άσφαλτο αφού υπάρχουν λακκούβες; Oπως και ελλιπής φωτισμός; Φωτογραφίες δείχνουν τις μαρτυρίες άρα και ταλαιπωρίa οδηγών…

4. Γιατί δεν διανοίχτηκε η ανώνυμη οδός μεταξύ Ν. Πλαστήρα και Λ. Μουρνιών; Ένα στενό πριν την οδού Αμφιάλης.

5. Γιατί δεν διανοίχτηκε η οδός Ανδριανουπόλεως που συνδέεται με τη Νικ. Πλαστήρα και την Ελευθερίας;

6. Γιατί δεν διανοίχτηκε η οδός Εφέσου;

7. Γιατί δεν απαλλοτριώθηκε το υπόλοιπο κομμάτι της οδού Αγίας Μαρίνας έως Νικ. Πλαστήρα; Ο δρόμος έγινε λιγότερο από μισό φαρδύς που τον καθιστά ακόμα πιο επικίνδυνο!

8. Τόσος φαρδύς ο δρόμος της Λεωφόρος Μουρνιων και δεν υπάρχει δείγμα για ούτε μια δεντροφύτευση. Γιατί στο διαχωριστικό μπήκαν πλακάκια ενώ θα μπορούσαν να φυτευτούν μικρά φυτά και γρασίδι όπως υπάρχει στο διαχωριστικό έξω από το Νασκρι;

9. Δεν περισσεύει κομμάτι με τα τεράστια πεζοδρόμια και τα διαχωριστικά ώστε να υπάρχουν και στις δύο μεριές ποδηλατοδρόμιο;

10. Είναι δρόμος διπλής κυκλοφορίας η επέκταση Ζυμβρακάκηδων;

Αποτέλεσμα , δυστυχώς λυπηρό !!! Λυπηρό διότι με τόση ταλαιπωρία ως οδηγοί και ως φορολογούμενοι βλέπουμε μια είσοδο αρτηρίας οδών άχρηστη!