Μετρό: Εντυπωσιακές εικόνες στο εργοτάξιο «Βεΐκου» της Γραμμής 4 - Το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου
Με τις μηχανές στο «φουλ» συνεχίζει ο μετροπόντικας «Νίκη» την υπόγεια διαδρομή του με τελικό προορισμό την παράδοση της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή.
Η AVAX σήμερα άνοιξε τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου και οι εικόνες που καταγράφηκαν ήταν εντυπωσιακές, καθώς ο μετροπόντικας είναι ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα, μήκους 110 μέτρων, που συνολικά θα σκάψει μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη λειτουργία δέκα σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΕλλάδα | 19.06.2025 12:19Νέα διαρροή αερίου σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - Συναγερμός στην πυροσβεστική
«Βρισκόμαστε στο Φρέαρ Βεΐκου της Γραμμής 4 που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι το εργοτάξιο από το οποίο ξεκίνησε ο μετροπόντικας “Νίκη”, ο οποίος θα διανύσει 7 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο Φρέαρ Διακλάδωση Ευαγγελισμού όπου και θα αποσυναρμολογηθεί» εξηγεί ο Νίκος Μιτζάλης του γραφείου διευθύνοντος συμβούλου AVAX.
«Αυτή τη στιγμή έχει διανύσει περίπου 1,4 χιλιόμετρα, δηλαδή βρίσκεται λίγο μετά τη συμβολή των Λεωφόρων Βέικου και Γαλατσίου, έχοντας ολοκληρώσει το 20% της απόστασης. Έχει διανοίξει τους πρώτους δύο σταθμούς που βρίσκονται από αυτή την πλευρά, δηλαδή τον σταθμό Άλσος Βέικου και τον σταθμό Γαλάτσι, και πρόκειται να διανοίξει άλλους οχτώ. Συνολικά θα σκάψει 10 σταθμούς. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο μετροπόντικας “Αθηνά”, ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει κάνει περίπου 3,2 χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από το 60% της απόστασης που του αναλογεί. Συνολικά και οι δύο μετροπόντικες θα σκάψουν γύρω στα 13 χιλιόμετρα» υπογράμμισε.
«Η πρόοδος είναι ικανοποιητικότατη»
«Στη σημερινή σας επίσκεψη είδατε την λειτουργία του μετροπόντικα “Νίκη”, ένα μηχάνημα υπερσύγχρονο, μήκους 110 μέτρων, με το οποίο γίνεται η διάνοιξη του τμήματος της σήραγγας για την Γραμμή 4 από Βέικου μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης του Ευαγγελισμού. Η κατασκευή γίνεται με προκατασκευασμένους δακτυλίους, η πρόοδος, η ημερήσια είναι ικανοποιητικότατη και οι ρυθμοί είναι τέτοιοι που οι Αθηναίοι πρέπει να είναι σίγουροι ότι κάτω από τα έγκατα της πρωτεύουσας γίνεται ένα έργο το οποίο θα δώσει λύση σε πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα στην κυκλοφορία της Αθήνας» τόνισε από την πλευρά του ο κ. Νίκος Σπυριδωνάκος, διευθυντής του έργου.
Ερωτηθείς για τα χρονοδιαγράμματα, ο κ. Σπυριδωνάκος σημείωσε ότι «οι αρχικές προβλέψεις με βάση τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται ως προς τους ρυθμούς όλους που έχουμε από την αρχή με βάση τις συμβατικές μας υποχρεώσεις. Από εκεί και μετά κάθε δημόσιο έργο είναι μια κατάσταση δυναμική η οποία εξελίσσεται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και στην κατασκευή αλλά και στην διάθεση των χώρων και των εργοταξίων».
Ο κ. Μιτζάλης προσέθεσε ότι αυτό είναι φυσικό «σε ένα έργο που έχει 15 σταθμούς μέσα στο κέντρο της Αθήνας και 33-34 εργοταξιακές καταλήψεις.Υπάρχουν κάποιοι σταθμοί οι οποίοι ακόμα, όπως ακούτε κι εσείς, δεν έχουμε ξεκινήσει εργασίες. Εκεί που έχουμε ξεκινήσει τηρούμε κανονικά τα χρονοδιαγράμματα και όσο μπορούμε επιταχύνουμε κιόλας».
Διαβάστε ακόμηΗ ομιλία του Κ. Αχ. Καραμανλή για τα Τέμπη που έγραψε το Μαξίμου, η επίθεση του Μητσοτάκη στους συγγενείς των θυμάτων και η ατάκα του Βελόπουλου που χαροποίησε το Μαξίμου

Παραπομπή Καραμανλή σε Προανακριτική Επιτροπή με 154 «ναι»

Γιατί αυξάνεται η ανησυχία στην κυβέρνηση για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή- Για ποια θέματα έχει σημάνει «συναγερμός»

Bloomberg: Εντός ημερών η επίθεση των ΗΠΑ στο Ιράν - To ζυγίζει ο Τραμπ ενώ συνεχίζονται οι εκατέρωθεν επιθέσεις Ιράν - Ισραήλ
