Μέχρι πότε οι πολίτες θα πληρώνουν τα πανάκριβα και αποτυχημένα πειράματα Μπακογιάννη στον Δήμο Αθηναίων;
Αυτά πλήρωσε και θα πληρώσει ο Αθηναίος για τα πειράματα του Μπακογιάννη
Όσοι κινούνται στην Πανεπιστημίου θα έχουν δει τους τεράστιους τενεκέδες με τους ξεραμένους φοίνικες από πάνω να κρέμονται, τη ξεβαμμένη πρασινοκίτρινη άσφαλτο και τους ποδηλατόδρομους με τις λακούβες.
Αυτά πλήρωσε και θα πληρώσει ο Αθηναίος για τα πειράματα του Μπακογιάννη
Και όμως για κάθε τενεκέ με τα σιδερένια παγκάκια ο δήμος πλήρωσε 5.700 ευρώ, για κάθε φοίνικα πλήρωσε 1.700 ευρώ, για κάθε ζαρντινιέρα 3-5.000 ευρώ και συνολικά γι’ αυτή την ξεπεσμένη εικόνα στο κέντρο της Αθήνας, ο Δήμος ξόδεψε 2 εκατομμύρια ευρώ.
Και αφού όποιον Αθηναίο ρωτήσεις για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας θα σου πει ότι το έργο είναι μία αποτυχία που ταλαιπώρησε και τους καταστηματάρχες της περιοχής, τώρα ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης θέλει να ξοδέψει άλλα 3-4 εκατ. ευρώ για τον Μεγάλο Περίπατο Νο2.
Δεν εξηγείται αλλιώς, ο δήμαρχος έχει βαλθεί να χάσει κάθε δημοφιλία μέσα από πειράματα στο δήμο που διχάζουν και ταλαιπωρούν τους Αθηναίους.
O Μπακογιάννης μας είναι συμπαθής αλλά η διαχείριση και οι επιλογές τους σε ορισμένα θέματα δεν είναι τίποτε άλλο από μια μετριότητα
Η έρευνα- κόλαφος για τον Μεγάλο Περίπατο – Τον βαθμολογούν κάτω από το 3 με άριστα το 10
Δεν εξηγείται διαφορετικά η εμμονή σε ένα έργο που μέχρι και έρευνες της κοινής γνώμης έχουν κατατάξει σε απολύτως αποτυχημένο.
Ειδικά μία έρευνα που έγινε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στο διάστημα 23/4/2021 μέχρι 10/8/2021 από καθηγητές και μηχανικούς ερευνητές, οι ερωτώμενοι Αθηναίοι κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής βαθμολόγησαν το έργο με όρους ποιότητας αστικής παρέμβασης με το εντυπωσιακό 2,72 με άριστα το 10(!), το 87,8% αυτών να δηλώνει καθόλου ικανοποιημένο από το έργο, το 89,4% να δίνει κάτω από την βάση για την σχεδιαστική επάρκεια του Περιπάτου και το 75% να ισχυρίζεται ότι προκλήθηκαν μεγάλα προβλήματα στις μετακινήσεις των κατοίκων!
Δεν είναι αστείο αλλά τα ραδιοταξί αποφεύγουν να μετακινήσουν κόσμο προς το κέντρο γιατί γνωρίζουν την ταλαιπωρία που θα υποστούν!
Για 1 χρόνο και παραπάνω, το 2022 όλη η Πανεπιστημίου θα είναι ένα εργοτάξιο
Να θυμίσουμε ότι ο Μεγάλος Περίπατος άρχισε σε μία εποχή που οι επαγγελματίες του κέντρου έβγαιναν από το lockdown για την πανδημία και αυτό επιδείνωσε ακόμα περισσότερο την ελάττωση του τζίρου τους.
Μάλιστα, ήταν ένα έργο που στην κυβέρνηση δεν έκρυψαν την ήπια αντίθεσή τους, κυρίως, ως προς το χρονικό ορόσημο της κατασκευής του.
Ο νέος Περίπατος, μάλιστα, θα ξεκινήσει το τέλος του 2021 και θα κρατήσει μέχρι και 15 μήνες, δηλαδή 1 χρόνος και μήνες ταλαιπωρίας για τους οδηγούς και νέα δυσαρέσκεια για τους εμπόρους και επαγγελματίες του Κέντρου αφού όλη η Πανεπιστημίου θα είναι ένα εργοτάξιο.
Και όλα αυτά ενώ θα εξελίσσονται έργα στην Αθήνα για τη γραμμή 3 του Μετρό…
Μετά τους φοίνικες, θα έρθουν τα πλατάνια, οι βρύσες και τα μάρμαρα
Μάλιστα, αφού, λοιπόν, ο δήμος είδε ότι οι φοίνικες δεν προσφέρουν μεγάλη σκιά, τώρα θα προτιμηθούν οι πλάτανοι, 83 τον αριθμό, τα μεγάλα μάρμαρα, οι βρύσες με νερό και το σκυρόδεμα.
Η λογική του δήμου είναι ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν αυξηθεί οι πεζοί που περπατούν την Πανεπιστημίου - ο δήμος έχει την αφέλεια να πιστεύει ότι αυτό οφείλεται στον Μεγάλο Περίπατο και όχι στην πανδημία και στο ότι ο κόσμος φοβάται να μπει στα ΜΜΜ. Αυτό που αναρωτιούνται, όμως, οι Αθηναίοι περισσότερο είναι για πόσο ακόμα θα ανέχονται τα πειράματα Μπακογιάννη στο πολύπαθο κέντρο της Αθήνας…
Yποσημείωση: Μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε πριν μέρες ότι θα δοθεί ξανά στην κυκλοφορία η Ηρώδου Αττικού, σα να ήξερε τι ταλαιπωρία περιμένει τον Αθηναίο με τα έργα που έρχονται στο Κέντρο της Αθήνας…
Πηγή: bankingnews.gr