“Μπαλάκι” τα παιδιά από το Ακρωτήρι, μεταξύ Σούδας και Κουμπελή!

Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συμβαίνει με μαθητές Γυμνασίου από περιοχές του Ακρωτηρίου, που πλέον έχουν γίνει… “μπαλάκι” από σχολείο σε σχολείο.



Αρχικά, το πρόβλημα δημιουργήθηκε με το να σταλούν παιδιά στο Γυμνάσιο Σούδας και κάποιους γονείς να τα παίρνουν από εκεί και να τα εγγράφουν στο 7ο Γυμνάσιο στον Κουμπελή, παρά τον σχεδιασμό της Διεύθυνσης Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης.
Ωστόσο, ο σχεδιασμός αυτός μάλλον πως ήταν τελικά… επί προχείρου χάρτου, αφού, σχεδόν ένα μήνα μετά, οι γονείς των μαθητών που έστελναν τα παιδιά τους στη Σούδα, ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά και όχι εγγράφως, ότι από την ερχόμενη Δευτέρα δεν πρέπει να πάνε σχολείο εκεί, αλλά να μεταφερθούν στο 7ο Γυμνάσιο στον Κουμπελή!!!



Οπως αναφέρει σχετικά γονέας στο PARAKRITIKA.GR… “Ενώ μένουμε σε περιοχή του Ακρωτηρίου, μας έστειλαν στη Σούδα. Από Δευτέρα μας ειδοποίησαν ότι θα πηγαίνει στον Κουμπελή. Να φανταστείτε ότι τις πρώτες δέκα ημέρες δεν υπήρχε λεωφορείο για τα παιδιά και τα πηγαινοφέρναμε εμείς στη Σούδα. Εν συνεχεία επιβιβάζονταν στο λεωφορείο για το αεροδρόμιο… Δεν ξέρω ποιος φταίει, αλλά το Γυμνάσιο Σούδας δεν γνώριζε ίσως ότι θα πάνε τα παιδιά μας εκεί, οπότε, συν τοις άλλοις, έγινε υπεράριθμο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα επιπλέον τμήμα που δεν μπορούσε να σταθεί λόγω έλλειψης χώρου και καθηγητών. Μέχρι και σήμερα τα παιδιά είχαν δίωρα και τρίωρα κενά. Ισως αυτός να είναι και ο λόγος που γυρίζουν στον Κουμπελή, πιθανώς σε συνδυασμό με τα λεωφορεία”.
Κι αν από τη μία πλευρά, ο σχεδιασμός της Διεύθυνσης Β’ βάθμιας δεν “πέτυχε” τελικά, από την άλλη, το PARAKRITIKA.GR απευθύνθηκε στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου για το θέμα της μεταφοράς.
Οπως εξήγησε ο πρόεδρος, Γιάννης Καψανάκης, μέχρι και περίπου το α’ 15νθήμερο μετά το Αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά το ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει τα ακριβή δρομολόγια και τον αριθμό των μεταφερόμενων μαθητών σε κάποιες περιπτώσεις. Γι’ αυτό και στην περίπτωση της Σούδας η μεταφορά γινόταν από τους γονείς.
Οσο για το θέμα της χρήσης από τους μαθητές του λεωφορείου που έκανε το δρομολόγιο του αεροδρομίου, ο κ. Καψανάκης εξήγησε πως είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί ένα τακτικό δρομολόγιο μέχρι να οριστικοποιηθεί το μαθητικό, όπως το ορίζουν η Β’ βάθμια και η Περιφέρεια Κρήτης.
Σε κάθε περίπτωση πάντως και με δεδομένο ότι υπάρχουν ζητήματα και με τη Διεύθυνση Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης, η σχολική χρονιά δεν φαίνεται να ξεκίνησε και με τους καλύτερους οιωνούς, τουλάχιστον διοικητικά και οργανωτικά.