Συστάσεις προς τους πολίτες για αποφυγή των διαδικτυακών εφαρμογών ψυχαγωγίας, των social media και των βιντεοκλήσεων κατά τις ώρες αιχμής, προκειμένου το δίκτυο να αντέξει τις ανάγκες για την τηλεργασία κατά τη διάρκεια του lockdown, κάνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο σημειώνει, επίσης, πως βρίσκεται «σε διαρκή επικοινωνία με τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των σταθερών και ασύρματων δικτύων σε όλο το διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας εν μέσω lockdown και της επαγγελματικής δραστηριότητας».

Αναλυτικά στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναφέρει:

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των σταθερών και ασύρματων δικτύων σε όλο το διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας και της επαγγελματικής δραστηριότητας.Στο πλαίσιο αυτό η Γενική Διεύθυνση Κυβερνοασφάλειας, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες, βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τυχόν ζητήματα σχετικά με τη διαθεσιμότητα και αξιοπιστία των κρίσιμης σημασίας υποδομών της χώρας.

Για την ομαλή, απρόσκοπτη και υπεύθυνη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων υπενθυμίζουν και συνιστούν: