Σε νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 1.000.000 καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, αποκαλύπτεται ποια είναι τα τμήματα των σύγχρονων αυτοκινήτων που εμφανίζουν τις περισσότερες βλάβες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την CarGarantie και αφορά σε δεδομένα 1.000.000 οχημάτων καινούργιων και μεταχειρισμένων, που πραγματοποίησαν επισκευές μέσα στο 2019 στη Γαλλία.

Σύμφωνα με αυτή, ο μέσος όρος των χρημάτων που θα πληρώσει ένας Γάλλος ιδιοκτήτης για την επισκευή του αυτοκινήτου του είναι 551 ευρώ, όντας αυξημένο κατά 24 ευρώ συγκριτικά με το 2018.

Πιο ενδιαφέρον ωστόσο έχουν τα στοιχεία που δείχνουν το ποια τμήματα του αυτοκινήτου είναι πιο «ευπαθή» και ποια χρίζουν πιο συχνά επισκευές.

Τα πιο συχνά λοιπόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει ένα αυτοκίνητο έχουν να κάνουν με την τροφοδοσία και την εισαγωγή αέρα (turbo κ.λπ.) σε ποσοστό 20,1% για τα καινούργια και 19,5% για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Αμέσως μετά έρχεται το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου με 18,7% και 18,0% αντίστοιχα, ενώ στην τρίτη θέση των πιο συχνών βλαβών στα καινούργια αυτοκίνητα κατατάσσονται τα ηλεκτρονικά άνεσης (σύστημα πολυμέσων κ.λπ.) και στα μεταχειρισμένα ο κινητήρας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις πιο συχνές βλάβες στα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, σύμφωνα με το newsauto.gr:

Καινούργια αυτοκίνητα

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Η CarGarantie τονίζει ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα τα προβλήματα στον κινητήρα έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν, αφού στη νέα έρευνα στα καινούργια βρίσκονται στην 4η θέση των πιο συχνών βλαβών και όχι στην 1η, όπως παλαιότερα.

Η εταιρεία πάντως σημειώνει ότι τα προβλήματα στον κινητήρα είναι και αυτά που έχουν και το μεγαλύτερο κόστος επισκευής, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί η τροφοδοσία-εισαγωγή αέρα και το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου.