Όπως αναφέρουν μάλιστα ρεπορτάζ από την άλλη μεριά του Ατλαντικού, αυτές τις λέξεις, επικαλούνται συχνά θρησκευτικοί ηγέτες στην Ουάσινγκτον, προκειμένου να δημιουργήσουν κοινό διαθρησκειακό έδαφος και, συμπληρώνουμε εμείς, να προωθήσουν το παγκόσμιο δόγμα την Πανθρησκείας.

Αυτό το δόγμα θα εκφράζει το θρησκευτικό πνεύμα της παγκοσμιοποίησης, η οποία επιτάσσει την δημιουργία μιας θρησκείας, που θα συγχωνεύσει τις υπόλοιπες χάριν της… «ειρήνης» και της διακοπής των θρησκευτικών εχθροπραξιών.

Στο πυρήνα του δόγματός της θα βρίσκεται η «μητέρα φύση» και ο δημιουργός και τιμωρός Γιαχβέ, ο οποίος, καμία σχέση, δεν έχει με τον Χριστό. Αντί λοιπόν να ενισχυθεί η διαφορετικότητα, θα απαλειφθεί και όλοι θα συμπεριφέρονται το ίδιο, τουλάχιστον στον τομέα της πίστης.

Στους χριστιανούς ήδη λένε πως κοινός πατέρας τους με τους μουσουλμάνους και τους εβραίους είναι ο Αβραάμ. Αυτό το πετυχαίνουν με την βοήθεια της Παλαιάς Διαθήκης, η οποία αντικατέστησε τον προχριστιανικό μαθηματικό λόγο Ελλήνων με παγανιστικές δοξασίες, οι οποίες δεν ταιριάζουν με τα λόγια του Χριστού, σε αντιδιαστολή με την Ελληνική Φιλοσοφία.

Δεν αποκλείεται λοιπόν οι λέξεις «σαλόμ» και «σελάμ» να αντηχήσουν και από τα χείλη χριστιανών, όταν μία παγκόσμια κυβέρνηση, την οποία συνεχώς ζητούν πολιτικοί από όλον τον κόσμο, αναλάβει να «λύσει» τα προβλήματα του πλανήτη. Σε αυτό το ενδεχόμενο έχει αναφερθεί, θυμίζουμε, και ο Πάπας Φραγκίσκος, δίνοντας θρησκευτική χροιά στο όλον εγχείρημα (ΕΔΩ).

Και επειδή έχει δοθεί θρησκευτική χροιά στο εν λόγω εγχείρημα, υπάρχουν οι θρησκευτικοί ηγέτες που θεωρούν πως εκείνος που θα τεθεί επικεφαλής της παγκόσμιας κυβέρνησης, θα είναι και ο «παγκόσμιος μεσσίας», κάτι σαν Υιός του Γιαχβέ, ο οποίος, λένε οι Ραββίνοι, θα «στεφθεί» στον Τρίτο Ναό του Σολομώντα, στα Ιεροσόλυμα. Θα υπόσχεται παγκόσμια ειρήνη (σελάμ, σαλόμ).

Άρα αυτές οι δύο λέξεις, ίσως, συνοδεύσουν την έλευσή του και ειπωθούν μπροστά από τον Τρίτο Ναό, αν λάβουμε σοβαρά υπόψη, όσα λένε οι δοξασίες Εβραίων αλλά και μουσουλμάνων.

Δείτε το ρεπορτάζ της αμερικανικής τηλεόρασης:

Η Ιερουσαλήμ, αλλιώς η «πόλη-λάφυρο» όπως την έχουν χαρακτηρίσει ιστορικοί, ανέκαθεν αποτελούσε το μεγαλύτερο αγκάθι στην πολυετή αραβο-ισραηλινική διένεξη. Το καθεστώς της πόλης εκκρεμεί εδώ και δεκαετίες χωρίς ορατή προοπτική επίλυσης.

Οι Παλαιστίνιοι που διεκδικούν ένα παλαιστινιακό κράτος χωρίς εποικισμούς ονειρεύονται την ανατολική Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσά τους.

Αντίθετα, οι Εβραίοι αντιτίθενται στο σχέδιο διχοτόμησης της «αιώνιας και αδιαίρετης» πόλης, που μεταξύ άλλων αποδίδει τεράστια οφέλη στην οικονομία.

Στην Ιερουσαλήμ, το μνημείο – σύμβολο του Ιουδαϊσμού και το ιερότερο σημείο λατρείας των Εβραίων όλου του κόσμου αποτελεί το Τείχος των Δακρύων, που βρίσκεται πάνω στο Όρος του Ναού, στο οποίο επιδιώκουν την ανοικοδόμηση του Τρίτου Ναού του Σολομώντα.

Αυτό ακριβώς το ενδεχόμενο φαντάζει ανήκουστο για τους απανταχού μουσουλμάνους!

Ο λόγος; Εκεί ακριβώς εφάπτεται και εκτείνεται ο τρίτος ιερότερος μουσουλμανικός τόπος μετά την Μέκκα και την Μεδίνα.

Πρόκειται για το λεγόμενο Χαράμ αλ Σαρίφ που στα αραβικά σημαίνει «ευγενές ιερό» με τον Θόλο του Βράχου που βρίσκεται στο κέντρο του Όρους του Ναού, στην περιοχή του εβραϊκού Δεύτερου Ναού. Εκεί λένε πως έλαβε χώρα ο μύθος της «θυσίας του Αβραάμ».

Έτσι, αυτοί που θέλουν να δώσουν την «λύση» του Παλαιστινιακού για την «ειρήνη», θα καλέσουν εβραίους και μουσουλμάνους να χτίσουν μαζί, στο όνομα του Αβραάμ, κοινού πατέρα και των δύο, τον Τρίτο Ναό, του οποίου την ανέγερση ναι μεν επιθυμεί η Νέα Τάξη, αλλά όχι προς ανάδειξη του εβραϊκού δόγματος, παρά μιας παγκόσμιας κοινωνίας με συγχώνευση όλων των θρησκειών.

ΦΩΤΟ UNSPLASH

el.gr