Σιδηρόδρομος: Αμείωτη ταλαιπωρία - Με καθυστέρηση άνω της 1,5 ώρας αναχώρησε επιβατική αμαξοστοιχία από την Αθήνα
Συνεχίζεται αμείωτη η ταλαιπωρία των επιβατών του σιδηροδρόμου με επιβάτες αμαξοστοιχίας Intercity το μεσημέρι της Πέμπτης να περιμένουν περισσότερη από 1,5 ώρα στον σταθμό Λαρίσης προκειμένου να αναχωρήσει το προγραμματισμένο δρομολόγιο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 14:58, αναχώρησε από την Αθήνα με καθυστέρηση 96 λεπτών, λόγω τεχνικού προβλήματος. «Η εταιρεία προχωρά, στη διερεύνηση του περιστατικού προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια του συμβάντος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΕλλάδα | 08.05.2025 17:30 Συναγερμός στη λεωφόρο Ηρακλείου: Φωτιά σε μοτοσικλέτα της ομάδας ΔΙ.ΑΣΕλλάδα | 08.05.2025 18:10 Έκρηξη στη Θεσσαλονίκη: «Μου έδωσαν λεφτά για να τη μεταφέρω» ομολόγησε ο 36χρονος - Βίντεο ντοκουμέντο με τη διαδρομή της 38χρονης
Η εταιρεία σημειώνει πως έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των με 210 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής, αναφέρει σε ανακοίνωσή της.
Σε ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις, η Hellenic Train ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους με τους παρακάτω τρόπους:
- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
- είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
- είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Διαβάστε ακόμηΜυστήριο με τον απανθρακωμένο άνδρα στο Μετς: Είχε σπασμένα άκρα - Στο «φως» βίντεο ντοκουμέντο

Σιδερογροθιές, μαχαίρια, σπαθί και φυσίγγια στα σπίτια των μελών της ακροδεξιάς εγκληματικής οργάνωσης

Πώς θα απαντήσει το Πακιστάν στην Ινδία; Τα τρία επικρατέστερα σενάρια

Eurovision 2025: Πόσο θα κοστίσει η ελληνική συμμετοχή στον φετινό διαγωνισμό;
