Σε τι φάση βρίσκονται σήμερα οι διαδικασίες για την ανακατασκευή του ΒΟΑΚ - Τι απάντησε ο Κ. Καραμανλής στη βουλή για το έργο

Την ώρα που στην Κρήτη ακόμα ασχολούμασττε με το ποιος φταίει και δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική ενέργεια στην κατεύθυνση της ανακατασκευής του ΒΟΑΚ και ερίζουμε γύρω από το τι δεν έκανε ο προηγούμενος και ο προπροηγούμενος και πάει λέγοντας, στην Κεντρική Ελλάδα προχωράνε με βήμα ταχύτερο.

Έτσι την ώρα που στην Κρήτη κάνουμε κύκλους γύρω από τον εαυτό μας και οι Κρητικοί βουλευτές διαχρονικά προτιμούν να αφιερώνουν χρόνο στο τι δεν έκαναν οι άλλοι παρά στο να ασκήσουν συνεχή και δυναμική πίεση για την υλοποίηση του έργου, στην Κεντρική Ελλάδα ξεκινά αμεσα η κατασκευή ενός οδικού έργου το οποίο επίσης ήταν για χρόνα αβέβαιο αν θα υλοποιηθεί.

Πρόκειται για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου της Κεντρικής Ελλάδας, γνωστός και ως Ε65, που μετά από επαφές του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Ο προυπολογισμός του είναι 442 εκ. ευρώ και το συνολικό του μήκος 70,5 χλμ. Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε, ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, το έργο του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65, που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό.

Πού βρισκόμαστε στον ΒΟΑΚ - Στο επόμενο τρίμηνο κατατίθενται οι μελέτες για την περιβαλλοντική αδειοδότηση

Την ίδια στιγμή ο κ. Καραμανλής από τη Βουλή απαντώντας επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρη Μαμουλάκη σχετικά με τον ΒΟΑΚ και την Εγνατία, δήλωσε ότι μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα κατατεθούν όλες οι μελέτες για να δοθεί η απαραίτητη περιβαλλοντική αδειοδότηση. Αναφέρθηκε επίσης στην προμελέτη οδικών και υδραυλικών έργων στα ήδη κατασκευασμένα τμήματα του ΒΟΑΚ με διαχωρισμένη επιφάνεια κυκλοφορίας και συγκεκριμένα στις παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου, στο πλαίσιο της οποίας θα εξετασθεί και το ζήτημα των πέντε ανισόπεδων κόμβων, Μεσσαράς, Φοινικά, Κνωσσού, Κατσαμπά και Αεροδρομίου. Επισήμανε δε πως αυτοί αναπτύσσονται σε ένα μήκος αυτοκινητοδρόμου της τάξης των 7 περίπου χιλιομέτρων, γεγονός που δημιουργεί τεράστια ζητήματα οδικής ασφάλειας και τεχνικές δυσκολίες.