Στον εφιάλτη της εξτρεμιστικής - σαδιστικής «ομάδας 764»

Μέλη της εξτρεμιστικής – σαδιστικής ομάδας κακοποίησης ανηλίκων με την ονομασία «764» εκτιμάται από τις αστυνομικές Αρχές ότι είναι δύο 17χρονοι Έλληνες, σε Κρήτη και Θεσσαλονίκη, οι οποίοι συνελήφθησαν από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σοβαρή υπόθεση διαδικτυακής εκμετάλλευσης και κακοποίησης ανηλίκων, καθώς οι δύο συλληφθέντες φέρονται να συνδέονται με διεθνές δίκτυο που στοχοποιούν ανήλικα κορίτσια μέσω του διαδικτύου.