Τι προσέχουν οι περισσότεροι πελάτες σε μια καφετέρια;

Είσαι ιδιοκτήτης καφετέριας και έχεις δει τις πωλήσεις σου να μειώνονται τον τελευταίο καιρό; Σπας το κεφάλι σου να βρεις τι είναι αυτό, που αν και πελάτες περνούν μπροστά από το μαγαζί σου, τους αποτρέπει από το να μπουν μέσα; 


Αν ναι, καλά έκανες και πάτησες σε αυτό το άρθρο, καθώς θα μάθεις τα 4 βασικά πράγματα που πολλοί άνθρωποι παρατηρούν και απαιτούν από μία καφετέρια, για να της δώσουν τον χρόνο και τα χρήματά τους. 


  1. Διακόσμηση


Τόσο ο εξωτερικός όσο και ο εσωτερικός χώρος της καφετέριας θα πρέπει να τραβάει την προσοχή του πελάτη όσο ακόμα βρίσκεται μακριά και να του κινεί την περιέργεια για να δει τον συγκεκριμένο χώρο. Το να διακοσμήσεις έντονα αλλά καλόγουστα το εξωτερικό της καφετέριάς σου είναι ένας τρόπος για να πείσεις πιθανούς πελάτες ότι αξίζει να σου δώσουν μία ευκαιρία. Βάλε φωτάκια γύρω από παράθυρα και πόρτες, φωτιστικά εξωτερικού χώρου ή πινακίδες με νέον για να τραβήξουν το βλέμμα των περαστικών. Βεβαιώσου πρώτα ότι ανήκεις σε ένα πρόγραμμα Volton ρεύμα που σου επιτρέπει να καις όσο ρεύμα χρειάζεσαι, ώστε να γίνεις πόλος έλκης τόσο για τακτικούς όσο και νέους πελάτες.


  1. Προστασία από τον καιρό


Ειδικά σε μια εποχή που το να είσαι κρυωμένος ισοδυναμεί με απειλή της ανθρώπινης ζωής, όσοι κυκλοφορούν είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και πηγαίνουν σε μέρη που τους κρατούν όσο το δυνατόν περισσότερο προστατευμένους από το κρύο και την βροχή του χειμώνα. Αν, λοιπόν, ο εξωτερικός χώρος της καφετέριάς σου δεν έχει σόμπες και θερμάστρες υγραερίου, τότε είναι φυσικό όσοι ψάχνουν για μέρος να κάτσουν, να προτιμούν να συνεχίσουν το ψάξιμο παρά να μείνουν σε ένα μαγαζί όπου θα παγώσουν. 


Παρόμοια είναι η λογική και το καλοκαίρι, καθώς κανείς δεν θα κάτσει σε μια καφετέρια που δεν έχει ομπρέλες, για να τους προστατεύει από τον δυνατό ήλιο.


  1. Κουζίνα 


Όταν λέμε κουζίνα, δεν εννοούμε τον χώρο, αλλά τα φαγητά που προσφέρονται. Όταν μία καφετέρια προσφέρει περισσότερες επιλογές από απλά έναν καφέ, συνήθως γνωρίζει μεγαλύτερη επιτυχία, καθώς παρέες με διαφορετικές ορέξεις κάθε στιγμή, μπορούν να εξυπηρετηθούν όλες τις ώρες της ημέρας. Θα πρέπει, φυσικά, να προσέξεις η ποιότητα του φαγητού να είναι άριστη, όπως και η εμφάνισή του, χρησιμοποιώντας εργαλεία κουζίνας από το Studio Kosta Boda Illum, καθώς είναι σημαντικό πρώτα να χορτάσουν τα μάτια και ύστερα το στομάχι.


  1. Το προσωπικό


Ένα τελευταίο στοιχείο που προσέχουν πολλοί πελάτες και μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στο αν θα ρίξουν μαύρη πέτρα πίσω τους ή αν θα γίνει το στέκι τους είναι οι μπαρίστες και οι σερβιτόροι μιας καφετέριας. Αν το προσωπικό είναι φιλικό, χαμογελαστό και τους κάνουν να νιώθουν άνετα στον χώρο, τότε πολλοί είναι αυτοί που θα επιστρέφουν ξανά και ξανά σε ένα κατάστημα λόγω της ευχάριστης ατμόσφαιρας που δημιουργούν οι υπάλληλοι. Αν από την άλλη, οι σερβιτόροι είναι αργοί και απότομοι, τότε πολλοί είναι αυτοί που θα επιλέξουν να μην επισκεφτούν και δεύτερη φορά μια καφετέρια, ακόμα και αν τους παρείχε τον καλύτερο καφέ που είχαν πιει ποτέ στην ζωή τους.