Pιο έντονο το πρόβλημα στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας αλλά και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως αυτούς της Μυκόνου, της Σαντορίνης

«Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας σε όλη τη διάρκεια των 20 ετών, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας. Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο».

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων το μήνυμα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Aegean κ. Δημήτρη Γερογιάννη που έλαβαν χθές οι πελάτες του μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, σε συνέχεια του προβλήματος των πολύωρων καθυστερήσεων που έχει γίνει φέτος συνήθης πρακτική για πολλά αεροδρόμια ανά την Ελλάδα, με πιο έντονο το πρόβλημα στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας αλλά και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως αυτούς της Μυκόνου, της Σαντορίνης κ.α..

Για το θέμα, που αυξάνει την ταλαιπωρία των επιβατών, πλήττοντας παράλληλα τη συνολική «εμπειρία» των ξένων επισκεπτών της χώρας, υπήρξαν χθές επαφές και μεταξύ του αρμόδιου υφυπουργού Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη.

Από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ανακοινώθηκαν μέτρα, μεταξύ των οποίων η μεταφορά τεσσάρων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών (ΚΕΠΑΘ) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) στο αεροδρόμιο της Αθήνας στο οποίο σημειώνονται και οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Επιπλέον, έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες για τη μετάταξη 13 υπαλλήλων στο σώμα ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, ενώ υπήρξε και αίτημα στο υπουργείο Οικονομικών για έγκριση πίστωσης 962 χιλ. ευρώ ετησίως ώστε να προσληφθούν 47 ελεγκτές.

Οσον αφορά την επιστολή του κ. Γερογιάννη έχει ως εξής:

«Η βελτίωση της ταξιδιωτικής σας εμπειρίας και η ικανοποίηση των αναγκών σας σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης βρίσκονται στο επίκεντρο των καθημερινών μας προσπαθειών σε όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας μας.

Άλλωστε η ποιότητα των υπηρεσιών μας βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας και πίσω από κάθε επένδυση στην εκπαίδευση, στην κουλτούρα των ανθρώπων και στο στόλο μας. Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας.

Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.

Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.

Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας.

Με εκτίμηση,

Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος»