Με τη δημιουργία ειδικών χώρων στάθμευσης για δίκυκλα φιλοδοξεί το υπουργείο Μεταφορών να δώσει λύση στο πρόβλημα της άναρχης στάθμευσης τους, συμπεριλαμβανομένων και των ποδηλάτων, ειδικά στα αστικά κέντρα.

Για τους συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης μάλιστα εξετάζεται να επιτρέπεται η κατακόρυφη ανύψωση (όροφοι ή επίπεδα) ώστε να αυξάνεται η χωρητικότητα στα πάρκινγκ που βρίσκονται σε μικρά οικόπεδα αλλά και η δυνατότητα δημιουργίας χώρου στάθμευσης δικύκλων και στα πάρκινγκ αυτοκινήτων, εφόσον γίνουν οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις.

Η σχετική ρύθμιση για την ίδρυση και λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων καταρτίζεται αυτήν την περίοδο, ενώ οι όροι και οι προυποθέσεις λειτουργίας τους και συγκεκριμένα οι ελάχιστες διαστάσεις, ο φωτισμός τη νύχτα, η φύλαξη και οι τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. διαγραμμίσεις, όρια θέσης οχήματος και ελιγμών), θα περιγράφονται αναλυτικά σε σχετική απόφαση του υφυπουργού Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Να σημειωθεί ότι σήμερα δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων και, πλέον, θα παρέχεται η δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να δημιουργήσει μια τέτοια επιχείρηση. Επίσης η ρύθμιση αυτή, η οποία εκτιμάται πως θα είναι έτοιμη στις αρχές του 2020, θα καλύψει και ιδιοκτήτες μικρών οικοπέδων, οι οποίοι δεν μπορούσαν να λάβουν άδεια λειτουργίας για την ίδρυση χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων.