Τέμπη: «Κάτσε εκεί γιατί μάθαμε ότι έγινε μεγάλο συμβάν» - Νέα ηχητικά μετά τη σύγκρουση
Νέα ηχητικά – ντοκουμέντα φέρνει στο φως το OPEN, από το μοιραίο βράδυ της μετωπικής σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, με το απόλυτο χάος να αποτυπώνεται στα λόγια των εργαζομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΕλλάδα | 02.04.2025 15:49 Τέμπη: Απορρίπτεται και αρχειοθετείται η μήνυση κατά του εφέτη ανακριτή
Το τελευταίο ηχητικό πριν τη μοιραία σύγκρουση
Η τελευταία συνομιλία του σταθμάρχη Λάρισας με τη συνάδελφό του στους Νέους Πόρους, λίγο πριν την αναχώρηση του Intercity 62 προς τη Θεσσαλονίκη, δείχνει τα όσα έγιναν πριν την αναχώρηση του επιβατικού τρένου από τη Λάρισα, ενώ σύντομα φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Έλα.
Σταθμάρχης Λάρισας: Τώρα σε διώχνω το 62.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι, έλα διώξ’ το και σε παίρνω μετά, πάρε με εσύ.
Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε, έγινε.
Λίγα αργότερα ακολούθησε νέα επικοινωνία.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Τώρα με πήρε η Λάρισα και ενημέρωσε ότι υπάρχει κάποια ανωμαλία;
Ρυθμιστής Κυκλοφορίας: Δεν ξέρω, το 62 που είναι;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Να σας πω κάτι, τώρα σε 3-4 λεπτά πρέπει να φτάσει στον σταθμό μας.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Για να σε ακούσω λίγο. Για φώναξέ τον.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: 62 ακούει τους Νέους Πόρους; 62 ακούει τους Νέους Πόρους; Κύριε (…) δεν ανταποκρίνεται.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Έγινε, καλώς έγινε.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Θα προσπαθήσω και άλλο και θα σας ενημερώσω.
Όπως γίνεται κατανοητό, τα δύο τρένα είχαν συγκρουστεί και οι δύο μηχανοδηγοί δεν μπορούσαν να απαντήσουν.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Η 63503 που έχει μείνει; Με ακούς κάτι, (…); Πάρε λίγο το 63503, ποιοι μηχανοδηγοί είναι;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Κύριε (…) εγώ τι να κάνω;
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Κάτσε, κάτσε εκεί γιατί τώρα είναι συμβάν, έχουμε μάθει ότι είναι μεγάλο συμβάν.
Συνεχίζονται οι απολογίες
Μέσω υπομνήματος απολογήθηκε στον εφέτη ανακριτή υψηλόβαθμο στέλεχος του Υπουργείου Μεταφορών, σε βάρος της οποίας έχει ασκηθεί κακουργηματική δίωξη για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών. Η απολογία της ήταν μαραθώνια, καθώς πρόκειται για ένα πρόσωπο – κλειδί, αφού ήταν και παραμένει υπεύθυνη για τη διαλειτουργικότητα και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων.
Η απολογία της διευθύντριας της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών διήρκησε οκτώ ώρες, με την ίδια να επιλέγει να απολογηθεί μέσω υπομνήματος, ωστόσο δέχτηκε ερωτήματα από τον εφέτη ανακριτή. Αργότερα αφέθηκε ελεύθερη, με τον περιοριστικό όρο της εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της μια φορά τον μήνα.
Η ίδια αρνήθηκε τις κατηγορίες και υποστήριξε ότι την εποπτεία για την ασφάλεια του σιδηρόδρομου έχει η ΡΑΣ και όχι η Διεύθυνση Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο εφέτης ανακριτής είχε αντίθετη άποψη και αυτός είναι ο λόγος που έχει ασκηθεί κακουργηματική δίωξη εις βάρος της, για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών δια παραλείψεως, όπως και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της πρόκλησης σωματικών βλαβών κατά συρροή, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Αναστασίας Αργυριάδου στο κεντρικό δελτίο του OPEN.
Με τις ίδιες κατηγορίες θα απολογηθεί και ο γενικός προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών του υπουργείου και με τη συγκεκριμένη απολογία ολοκληρώνεται ο κύκλος απολογιών των 43 κατηγορούμενων. Το ερώτημα που υπάρχει είναι αν θα ασκηθούν νέες διώξεις, χωρίς ακόμα να είναι γνωστές οι προθέσεις του εφέτη ανακριτή. Θα πάρει τις αποφάσεις του μετά την προσεχή Παρασκευή (4/4).
Απορρίφθηκε η μήνυση σε βάρος του εφέτη ανακριτή
Με διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας απορρίπτεται ως αβάσιμη και αρχειοθετείται η μήνυση που είχε υποβληθεί από τη Μαρία Καρυστιανού και άλλους συγγενείς θυμάτων των Τεμπών, κατά του εφέτη ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση.
«Δεν προκύπτει πλημμελής άσκηση των καθηκόντων του εφέτη ανακριτή και σε καμία περίπτωση δεν υφίσταται απόκρυψη στοιχείων ή διενέργεια πράξεων, οι οποίες να κατατείνουν στην παρεμπόδιση ανεύρεσης της αλήθειας και της συλλογής του αναγκαίου αποδεικτικού υλικού».
Από τη μεριά του, ο Παύλος Ασλανίδης μέσω του δικηγόρου του ζήτησε αντίγραφα των τριών βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας, για να ελεγχθεί η γνησιότητά τους από τον τεχνικό του σύμβουλο.
Διαβάστε ακόμηΠόσο θα κοστίσει ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Ευρώπης - Τι διακυβεύεται για την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο

Μητσοτάκης: Και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι θα πάρουν αύξηση την 1η Ιουλίου - Η Ευρώπη τα τελευταία χρόνια υπήρξε γεωπολιτικά αφελής

«Καθαρές» οι τοξικολογικές του Μαραντόνα - Η υπέρβαρη καρδιά του προκάλεσε ισχαιμία και αγνοήθηκε απ' τους γιατρούς

Ο καιρός «τρελάθηκε»: Έρχεται σκανδιναβικός χιονιάς – Πού θα χιονίσει
