Θεσσαλονίκη: Μελωδικές στιγμές στο μετρό – Μουσικοί μάγεψαν το κοινό με τα βιολιά τους

Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, διοργάνωσαν μια ξεχωριστή μουσική δράση για το επιβατικό κοινό του Μετρό Θεσσαλονίκης, προσφέροντας μια ευχάριστη και απρόσμενη καλλιτεχνική εμπειρία στην καθημερινότητα της πόλης. Το μεσημέρι τηςΚυριακής 21 Ιουνίου, στον σταθμό«Αγία Σοφία», μέλη τηςΣυμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA τουΜεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης χάρισαν μελωδικές στιγμές στους χρήστες του Μετρό Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας μια όμορφη ατμόσφαιρα.